25 Kasım 2015 Çarşamba

Yine Aylardan Kasım

 
 
 



Sağlıklı ve hareketli yaşam için günde en az 10.000 adım atmayı gerçekleştirebilmek için bugün öğle arası Gençlik Parkında yürüyüş yaparken sonbaharın bütün ihtişamıyla sunduğu güzelliklerden büyülendim...... 
 

 
 
 
 
Aklımda Yıldırım Gürses’in “Sonbahar Rüzgarları”, Halil Sezai’nin “Sonbahar” ve Tual Grubunun (Söz-Müzik: İskender Timur Türsen) “Yine Aylardan Kasım” şarkılarının eşliğinde yine alem değiştirdim…….
 

 
 
 
 

Uzun süre yürüdükten sonra bir çay bahçesine oturdum, büyüyü bozmaktan korkarak usulca bir çay söyledim. Öğle güneşi ve çay bardağının sıcaklığında bütün yorgunluğumun geçtiğini hissederek bu güzellikler için çok teşekkür ettim……
 

  


*****Bu güzel sonbahar şarkıları size de nostaljik gelecek......

 
 
 
Yıldırım Gürses- “Sonbahar Rüzgarları”  
 
 
 Halil Sezai- “Sonbahar”
 
 
Tual- “Yine Aylardan Kasım”
 
 
 
 

5 yorum:

  1. Hayalcinin Arkadaşı, Kasım ayında Attila İlhan şiirleri çok iyi gider. Hele Sisler Bulvarı illa okunmalıdır. İlk iki dizesini yazayım. Gerisini dileyen verdiğim linkten okuyuversin lütfen.
    "elinin arkasında güneş duruyordu
    aylardan kasımdı üşüyorduk."

    http://www.siir.gen.tr/siir/a/attila_ilhan/sisler_bulvari.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hayal Kahvem,
      sonbaharla ilgili çok güzel şiirler var gerçekten, şairleri en çok etkileyen mevsim sanırım (ilkbahar zaten herkesi etkiliyor).....
      Ama hep hüzün var sonbaharla ilgili mısralarda, güftelerde....
      Oysa yeniden başlamak için silkelenme dönemi olarak ta düşünülemez mi????
      Sisler Bulvarını okudum, acaba İstanbul'un neresinde Sisler Bulvarı, Aksaray yakınlarında olmalı.....

      Sil
  2. AsIında yaprak sıkıImıştı ağaçtan. Bahaneydi sonbahar.

    YanıtlaSil
  3. Sonbaharın hele de kasım ayının bambaşka bir büyüsü var.Sarıp sarmalayan.Yeryüzüne bir kez daha hayranlıkla bakmamızı sağlayan.Doğanın yavaşlamaya başladığı dönemin,içinde barındırdığı telaşsız huzurdan mıdır bilmem ama her sonbaharda tatlı bir hüzünle,huzurlu bir teslimiyet duygusu yaşarım.Dedim ya seni okurken zihinsel yolculuğa çıkmış gibi hissediyorum kendimi.Yazmaya devam.

    YanıtlaSil
  4. Duygularınızı ne kadar güzel ifade etmişsiniz, hayran oldum...
    Evet, Kasım ayının bende yaşattığı duygulardan biri de, tekrar gelme umuduyla huzurlu, güzel ve görkemli bir elveda.....

    YanıtlaSil

.