14 Mayıs 2015 Perşembe

Zevkler ve Renkler Tartışılmaz......






Türkçemizde böyle bir söz vardır.....
Sözün doğruluğu konusunda, renkler açısından kararsızım. Ancak herkesin dilediğini beğenme/beğenmeme ve sevme/sevmeme özgürlüğüne inandığım için zevklerin tartışılmamasını kişiler arası uzlaşma açısından önemli buluyorum.....

Bende zevkime uymayan, beğenmediklerimi sıralamak istiyorum bugün, bilmeyenler öğrensin ve kimse bana bunlardan birini hediye alıpta yalandan beğeniyormuş rolü yapmaya zorlamasın beni lütfen !!!!!!!!!!!




-      Her türlü leopar desenli giysi
-      Tabii ki kürk
-      Kırmızı renkli giysiler
-      Sallantılı büyük küpeler,  halka küpe (bilezik kadarsa bakamam bile)
-      Platform topuklu ayakkabılar
-      Düz topuklu ayakkabılar
-      Kola takılan herşey, saat, bilezik, bileklik  vs. (hekim olmam nedeniyle olsa gerek)
-      Avangard mobilyalar
-      Kristal ve gösterişli avizeler
-      Seksi giysiler
-      Maskülen giysiler
-      Parka ve bot (üniversite yıllarımı hatırlatıyor)
-      İçi su dolu klozet (mutlaka sıçrıyor)
-      Koltukların üzerine örtü örtülmesi
-      Tavuk yemekleri
-      Ergonomik olmayan her şey

Genellikle olumlu düşünen ve hoşgörü sahibi bir insan olmama rağmen benim de zevkime uymayan, beğenmediğim hatta görmekten hoşlanmadığım ne çok şey varmış meğer........




4 yorum:

  1. Merhaba Hayalcinin Arkadaşı,

    Kırmızı renkli giysiler,
    Saat
    Parka ve bot
    İçi su dolu klozet dışında, diğerleri hakkında aynı fikirdeyim:)



    YanıtlaSil
  2. Zevkleri tartışmıyoruz ama İçi su dolu olmayan klozetlerde var........
    Neyse sabah sabah mide bulandırmayayım.....

    YanıtlaSil
  3. Hahha! Yeminle içi su dolu küvet diye okudum:)
    Ayıptır söylemesi, küvet doldurmayı ve içine iki seksen uzanmayı pek bi severim.

    Ama.... İçi su dolu klozet konusunda yorum yapamayacağım. Ne iyidir ne kötüdür diyemeyeceğim. Acaba içinde su olmayan bir klozet görmemiş olabilir miyim?
    Bilemedim.

    YanıtlaSil

.