27 Eylül 2014 Cumartesi

Her Güzelin Bir Kusuru Var







Sürücü kursuna gidip tüm derslere devam ederek aldığım bir ehliyetim var, ama araç kullanamıyorum.  Hem gelişi hem de gidişi olan yollarda, arabayla yolun karşısına geçememe fobim var sanırım. Bir kaç defa direksiyon dersi filan aldım ama nafile.  Bu konuda bir çok eleştiriye maruz kaldım. Yok bana yakışır mıymış, nasıl bir üniversite mezunuymuşum, yok şunlar şunlar bile araba kullanıyormuş gibi..... 

Bu konuda yalnız değilim Allahtan, her meslek gurubundan  hatta profesör olan arkadaşlarım bile var araba kullanamayan. Araba kullanmamanın bir çok olumlu yanı var oysa. Bütün toplu taşıma araçlarına binebilme, bu araçlarla ulaşım sırasında çevrenizi gözlemleme, araca binebilmek için belli bir mesafe yürüyüş yapma fırsatı, park yeri aramama, hatalı araç kullananlara sinirlenmeme ve de araba kullanan herkesin sizin şoförünüz olması..... 

Züğürt tesellisi demeyin lütfen. Ne yapalım herkes herş eyi yapacak diye bir kural mı var canım. ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

.